Ostanio coraz popularniejsze staje się przyciąganie uwagi klientów niestandardowymi formami reklamowymi, np. filmikami robionymi specjalnie do internetu. Ważne jest aby dzięki nim przyciągnąć uwagę klienta – chociażby na chwilę.
Okazuje się, że to działa znacznie lepiej niż tradycyjne działanie reklamowe. Często taka reklama jest tańsza, łatwiejsza w odbiorze i skuteczniejsza niż filmy reklamowe w TV. Jest to też potwierdzenie pewnej reguły reklamy, która mówi, że komunikat jest tym skuteczniejszy, im mniej kojarzony jest z próbą wywarcia wpływu.
I pewnie jest w tym racja (dużo racji), bo sami łapiemy się na tym, że oglądamy coś co normalnie w telewizorni odpuścilibyśmy sobie :-) Chociażby ten przykład. Popatrzcie jak reklamuje się brytyjski THE SUN, czyli taki ich odpowiednik naszego Super Expressu czy też Faktu :-) A do tego filmik nie reklamuje wprost The Sun – on reklamuje specjalną wersję pulpitu dla Twojego kompa. I ani słowa o gazecie :-)
P.S. U nas też sezon ogórkowy :-)