Na temat

Dziewczyna z The Sun

Ostanio coraz popularniejsze staje się przyciąganie uwagi klientów niestandardowymi formami reklamowymi, np. filmikami robionymi specjalnie do internetu. Ważne jest aby dzięki nim przyciągnąć uwagę klienta – chociażby na chwilę.

Okazuje się, że to działa znacznie lepiej niż tradycyjne działanie reklamowe. Często taka reklama jest tańsza, łatwiejsza w odbiorze i skuteczniejsza niż filmy reklamowe w TV.  Jest to też potwierdzenie pewnej reguły reklamy, która mówi, że komunikat jest tym skuteczniejszy, im mniej kojarzony jest z próbą wywarcia wpływu.

I pewnie jest w tym racja (dużo racji), bo sami łapiemy się na tym, że oglądamy coś co normalnie w telewizorni odpuścilibyśmy sobie :-) Chociażby ten przykład. Popatrzcie jak reklamuje się brytyjski THE SUN, czyli taki ich odpowiednik naszego Super Expressu czy też Faktu :-) A do tego filmik nie reklamuje wprost The Sun – on reklamuje specjalną wersję pulpitu dla Twojego kompa. I ani słowa o gazecie :-)

(Either JavaScript is not active or you are using an old version of Adobe Flash Player. Please install the newest Flash Player.)

P.S. U nas też sezon ogórkowy :-)

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.