Jeśli sklep z ebookami (i nie tylko) Virtualo.pl to „digital platform of tomorrow” to ja poczekam na to aż będzie to jutro, a może nawet pojutrze.
Na razie znajduję tu wiele niedoróbek, jak chociażby:
– brak szybkiego przejścia z appki na iPadzie do sklepu,
– sklep niedostosowany pod iPada a wystarczy tylko zwiększyć przyciski „poprzednia” i „następna”
– jak już wrzucę książkę w jakimś formacie do koszyka, to nie mogę w prosty sposób zmienić tego w koszyku (może nie umiem, ale na pewno nie jest intuicyjne),
– w sklepie ta sama książka w rożnych formatach prezentowana jest jako odrębna pozycja,
– appka na iPada ładuje dłużej eBooka niż używany przeze mnie Bluefire Reader
– konieczność wprowadzania hasła do appki na iPadzie,
więcej niedostatków nie pamiętam.
Na plus jest to, że appka na iPada automatycznie ściąga zakupione książki.
P.S.
Nie powinienem marudzić, przecież na start dostałem aż 8 bezpłatnych ebooków. To nic, że żaden z nich mi nie podchodzi. Tak, wiem, że to klasyka. Tak, wiem, że za darmo. Jednak wolałbym, abym to ja mógł wybrać czy chcę te 8 czy może jedną, ale inną.
P.S. 2
Na drugi dzień po rozpoczęciu korzystania z czytnika Virtualo na iPada zakończyła się nasza współpraca. Wróciłem do Bluefire Reader. Zdecydowanie lepszy jest.
sierpień 2012
3 thoughts on “Krótka opinia o Virtualo.pl”
Zapoznaliśmy się dokładnie z wszystkimi Pańskimi uwagami na temat aplikacji. Wszystkie sugestie są dla nas bardzo cenne, gdyż cały czas się rozwijamy i staramy się ulepszać wszystkie nasze platformy, aby były jak najbardziej przyjazne dla użytkowników. Również i Pańskie uwagi weźmiemy sobie do serca ;)
Skorzystaj ze słownika j. polskiego. Warto.
„nie dostosowany” piszemy razem. Dalej nie chciało mi się czytać. Napiszę, że Virtualo po ponad pięciu latach jest mało ciekawym sklepikiem, do rangi sklepu wiele im brakuje ( nie potrafią nawet telefonu odebrać).
@ R_R przepraszam za błąd. Poprawione.